Gå til innhold

Ikke symptomer, noen andre??


Havi

Anbefalte innlegg

Er 7+0 og har ikke symptomer i det hele tatt. Hadde ømme bryst i uke 5, men har ingen tegn til det heller lenger. Er det andre som ikke har symptomer, eller er dette veldig unormalt og ikke bra i det hele tatt??

Det eneste jeg kjenner er mye luft i magen som må ut, utover kvelden, og svært treg mage. Men det kan jeg har ellers også, så jeg vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptimer kommer og går og er svært individulle. Trenger ikke å være negativt at du ikke har symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare innom her en liten tur (er 30+3), og jeg kan skjønne hvordan du har det. Da jeg ble gravid hadde jeg vonde bryster og tenkte at dette var nok bare en forvarsel på at mensen var på vei, men dette ga seg ikke. Fant så ut at jeg var gravid og ble overlykkelig. Tenkte at nå har jeg masse kvalme med oppkast i vente, men nei. Hadde rett og slett ingen symptomer på at jeg var gravid. Helt fram til jeg var på UL i uke 18 var jeg sikker på at noe var galt siden jeg ikke kunne føle graviditeten. Men bare ei eller to uker etter UL begynte magen å vokse og den lille begynte å sparke. Kunne ikke vært lykkeligere :)

Tror ikke du skal bekymre deg. Snakk med jordmor, de er der for å hjelpe oss :)

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk helt frysninger når jeg leste øver meg her ;o)

Har ingen symptomer jeg heller, føler meg ikke gravid.

Men alt står vell bra til der inne. Skal vell bare være glad for å slippe kvalmen. Gleder meg til å kjenne at det virkeli er liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat sånn i forrig svangerskap. Var 7 uker før jeg fant det ut og tenkt at jo kansje brystene hadde vært litt ømme noen dager for en stund side. Trodde ikke på at jeg var gravid før etter tre måneder da magen så smått begynte å vokse.

 

I etterpåklokskap ser jeg at jeg slet med apetitten og fikk en ny pigmentflekk i ansiktet som følge av graviditeten.

 

Denne gangen er jeg trøtt og sliten og litt uvel så er egentlig ikke i tvil ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...