Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ang. crinone? + litt frustrasjon som må ut

Anbefalte innlegg

Jeg bytter fra progestan til crinone i dag fordi importøren har gått tom og får ikke inn mer før i oktober. Egentlig føles det veldig bortkasta å bruke masse penger på nye medisiner, for jeg har blødd i dag også. (Hadde en liten blødning på tirsdag), men hva gjør man ikke for det lille håpet man har. Har jo testa positivt, men tror det går mot en SA. Snakka med klinikken i Porsgrunn, og de frykta det de og. Klarte ikke å være på jobb i dag da jeg oppdaga at jeg blødde. Sender en mail til dem i morgen hvor jeg forklarer situasjonen. Har ikke sagt noe tidligere, men nå har jeg ikke flere hvite løgner. Så nå sier jeg sannheten selv om det kan koste meg jobben til høsten. Har bare vikariat og ikke sikkert at de forlenger det da.

Men uansett; tilbake det jeg egentlig lurte på. Må crinonen tas på samme tidspunkt hver dag, må den tas med 12 timers mellomrom, skal man ligge etterpå, eller ikke ligge i det hele tatt?

Glemte helt å spørre og nå er jo klinikken stengt...

Fortsetter under...

Crinone skal tas om morgenen. Jeg har lagt 10 minutter og så stått opp. Det er visst et poeng at man skal være i aktivitet etterpå. Lykke til og håper det går bra.

Hilsen en som fikk det til på 3. forsøk + er nå gravid på 1. søskenforsøk.

Hei.Det er ikke så nöye iforhold til tidspunkter du skal ta crinonen, pröv og fordel det utover dagen som det passer deg og ikke stress deg opp i forhold til dette. Det trenger ikke å gå 12 timer mellom hver du setter. Tar du tre ganger om dagen? Du skal ikke ligge i det hele tatt etter at du har satt crinonen, det er veldig viktig at du er i aktivitet etter du har satt den, ellers legger den seg bare som en "klump" i skjeden og absorberes ikke som den skal. Husk at det kommer alltid noe ut igjen etter noen timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...