Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har fet hud, periodevis uren på div steder, ugjevn er den også...Og "nuppete". Ikke akkurat babyhud lenger for å si det sånn:-( Noen med samme hudtye, som kan anbefale meg en rensemelk/krem el.lign.? Hva bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker avene for fet hud, selges på apoteket. Funker kjempebra på min hud hvertfall. )
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Glemte å nevne at huden min er ganske sensitiv også..Hva med din? Tørker denne Avene ut huden på en måte? HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Rekker nesten ikke vaske håret engang. Så hudpleie er et fremmedord her:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Nei, avene er visstnok veldig bra for sensitiv hud også. Men spør på apoteket, og be om å få en brosjyre som du kan lese i litt før du kjøper. Jeg har prøvd en del forskjellige ting, men avene var den beste av alle!!! )
EmmaK Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker Dermalogica special cleansing gel og toner, og dag/nattkrem fra Abeille. Jeg har normal hud, men kan få enkelte kviser i perioder.
Gjest mphs Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker kun Dermalogica produkter. Har blandingshud med fet/blank t-sone. Brukte mange forskjellige produkter før disse og hadde da mye mere urenheter. Veldig fornøyd med produktene og har brukt de i ca. 4 år nå.
Gjest mphs Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Hvis du mener Dermalogica selger de det på enkelte hudpleiesalonger. En annsiktskrem på 50 ml koster ca.600 kr. Og det er forskjellige priser på de forskjellige produktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå