Gå til innhold

April: Jeg har ikke hatt det så travelt....

Anbefalte innlegg

hele dette året tilsammen, som nå. ALT på en gang!

Ditt og datt, hit og dit og så er det jo den evindelige pakkinga som jeg har bedrevet hele uka. Ikke kommet noe særlig vei, men hjernen jobber på høygir.

Veldig slitsomt, jeg er vant til en litt roligere takt på livet.

Nå benytter jeg anledningen litt her, farmor leser for jentene og jeg tar en pust i bakken. Nå er det heldigvis bare to dager til vi reiser, da må jeg være ferdig og da skal vi bare kose oss!!

Gleder meg!

Fortsetter under...

Å pakke for så mange....og så lenge, ja, det krever sin KVINNE. Blir stresset av å pakke stellebaggen for LIlle og meg for å dra på Aprilklubb-treffe, jeg. Tør ikke tenke på.....

Ja, tenk når dere er på vei. Da kan mor la stresset bli igjen hjemme. Ikke vits i å lure på hva en har glemt da. det oppdages helt sikkert tidsnok, og kan nok kjøpes for penger dit dere kommer også. KOs dere MASSSE.

Takk, takk kose oss det skal vi! Min ene bekymring er min sprelske Amanda på flyturen, kan bli en utfordring!

Selv har jeg fått resept på vival (?) som jeg skal ta under flyturen så jeg kommer vel til å sitte der å glise fåret!

Den ville Amanda vet jeg ikke riktig hvordan vi skal få til å holde seg i ro, men forhåpentligvis går det greit.

Jeg blir alltid superstresset før det skal skje sånne ting! Er litt av en kontrollfrik, så jeg er ikke til å være i hus med!!

Det jeg må gjøre er å skrive ALT ned på lapper, hva jeg må gjøre, hva Harald må gjøre, (hjelper å delegere litt, da er det greit å ha det nedskrevet, gutter har selektiv hørsel... hehe..), hva jeg må ha med, hva som er gjort osv!

Det hjelper utrolig på!!! Stresser egentlig skjelden, men i sånne situasjoner er hodet tusen steder på en gang!! Får ikke sove om natten, går gjennom alt og er livredd for å glemme noe!

Lapper er tingen!!!!

Trodde du hadde reist jeg, siden jeg ikke har "sett" deg på en stund!

Kontrollfrik ja et er vel det jeg er også, derfor så stressa. Lapper funker bare siste dagen for meg, før det er det ren tankevirksomhet som gjelder - taktisk tenkning :-)

Nå har jeg mange stabler med klær her og en gapende koffert og sekker som står og venter!

Annonse

Lapper funker hele veien, så jeg slipper å tenke samme tankene 50 ganger. Eller si det til Harald 100 ganger. Da trenger jeg bare å tenke den en gang og så skrive det ned. Så er det ute av hodet og det er plass til nye tanker... hehe... Begynner gjerne en- to uker før! Og eg har bare en (to) å pakke til...

Det er snart over, så kan du bare kose deg, din heldiggris:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...