Havi Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Er den skumle uke syv fra 7+1, eller fra 6+1 til 7+0?? Lurer litt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
groan Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 Er uke 7 skumlere enn andre uker???? Uke 7 går vel fra 6+1 til 7...fra 7+1 er man vel inne i den 8 uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havi Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Nei, jeg vet ikke, jeg, har bare lest om det her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 oi, er dette sant??? uke 7? huff da, så kjedelig. men hvor står dette, har ikke fått med meg det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Det var en som hadde ett innlegg om det. Hun skrev at uke 7, statistisk sett er den uken de fleste spontanaborterer i. Personlig har jeg aldri hørt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 Det var jeg som skrev det innlegget og jeg har lest i en graviditetsbok om fosterets utvikling fra uke til uke, og de mest farefulle ukene, det jeg noterte meg var da denne uke 7. Jeg nevnte dette i bim og fikk mange tilbakemeldinger på at det er faktisk veldig mange som spontantabortere i akkurat uke 7. Noen ble lettet andre ble bekymret av dette innlegget, men vi ble enige om at kom man seg igjennom denne uken så skal det gå bra Så lykke til videre..og selv er jeg er i den skumle uke 7 nå...tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvemerjeg? Skrevet 9. juni 2006 #7 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har hørt at om man kommer til uke 8 så er alle organer dannet, og det er derfor stor sannsynlighet for at alt skal gå bra. Ut i fra det, vil jeg tro at den "skumle" uke 7 desverre er helt til 7+6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenose Skrevet 9. juni 2006 #8 Del Skrevet 9. juni 2006 Uke 7 er nok like skummel som uke 5,6,8,9,10 og 11.. Kommer man derimot til uke 12 så er det på tide å puste lettet ut!! MEn det er lange uker å vente!!! JEg har hatt spontanaborter mest i uke 8 og 10, en gang i uke 14 å men det var litt spesielt. Likevel - er alt normalt så ikke bekymre deg!! Prøv istede å nyte det faktum at det er ett lite vesen som vokser inni deg:) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå