Gå til innhold

Desember: Middag

M&Ida

Anbefalte innlegg

I dag kjørte jeg på med middagsglass til Even. Fikk litt av Nestle sin gr.sakspure. Kunne selfølgelig kokt potet og most selv, men lenge leve latskapen:-) Han gapte og spiste som bare det:-) Hva gir dere til middag hvis dere gir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg kjøpte middag i går.

Sånn glass, moset potet og grønnsaker, sikkert sammesomdu har gitt.

Så jeg ga noen ts i går og i dag.

Men for en reaksjon....

Hørt uttrykker "røss i holdet"

Som om hun grøsser/går kaldt nedoverryggen lissom....

Aldrig gjort slikmed grøt, så det ble litt fliring ja.

Hun elsket det ikke, men det kommer nok.

Har planer om å lage en del av middagen selv, og etter hvert gi av vår middag, men nå i begynnelsen så spiser de så små mengder, atjeg tengte ett sånt glass var greit.

Hehe, lurer på om hun røss i holdet i morra og....tjiihiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg, grønnsakspuré. På glass, ja..... Kjøpt et glass med grønnsaker og kylling for 6mnd i dag, som han skal få i helga.

Var forresten på gruppe i dag. Du er savnet :-) Hege var ikke der, hun er i Italia med gubben, bare de to. Koser seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt gitt grønnsakspure med kylling, han gapte som bare det. Jeg har også store planer om å lage mat selv!!! Men vi får se.... lat, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vår Even (morro med samme navn git) fått grønnskaspure på glass har ikke somlet meg til å lage noe enda. Men han sier blæh, men gaper fordet, ikke så ivrig da. Grøsser litt men er jo sulten og spiser. Har i dag kjøpt sånn for 6 mnd med lam for å se om han liker det bedre. Før var det flere sorter til se små, men nå finner jeg kun denne grønnsakspureen.

Men etter middagen fikk han dessert, banan og da gapte han, gliste og skavlet som bare det. Morro, de er så herlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...