Gå til innhold

Er det noen som IKKE er kvalm her..??


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 7 uker på vei, og jeg er nemlig ikke kvalm i det hele tatt...

syns det er litt rart, det eneste som er ømme pupper hos meg... så jeg håper alt er normalt...

 

Hvor langt er dere på vei, og hvilke symtomer har dere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 6 uker på veg...ikke kvalm jeg heller, og det skal vi nok bare være glad for :) Og det er helt normalt!!

Ellers er puppene ømme som bare det, og stikkinger i livmora...å må tisse i eninga...bortsett fra det siste er det godt å kjenne noen tegn til at jeg er gravid.

 

Lyke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er ikke kvalm ennå! Er ca. 7 uker på vei jeg også.

I går og i dag har jeg merket at jeg kan bli kvalm ved lukten av stekt mat... stekte pølser eller egg for eksempel. Men ingenting å snakke om.

 

Mine symptomer:

- stikking og murring nederst i magen

- ømme bryster

- brystvorter som blir skikkelig vonde hvis jeg fryser litt

- EKSTREMT trøtt... og slapp/energiløs.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 4+3, er veldig trøtt, blir lett irritert og sentimental,noen kviser mer enn vanlig og "tung/vondt" i hodet.

Kvalme har jeg kun kjent noe til da jeg skulle spise fishermanfriend m/sitronsmak (noe jeg vanligvis er veldig glad i..) og da jeg laget ostekake.

 

Jeg tror ikke du skal være bekymret for om du ikke er kvalm, det er ganske vanlig å ikke være det. Dessuten er det jo ikke noe stas å være kvalm heller da - tror du skal ta det med ro og være glad for at du "slipper billig unna":)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare litt kvalm på kveldene. Har kommet de siste dagene. er 5+5 i dag. Har ellers ømme pupper og stikking i sidene. Er ikke så trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Er 7 uker på vei og jeg har ikke vært kvalm en eneste dag. Moren min kunne fortelle at hun heller ikke hadde vært kvalm i det hele tatt hverken med meg el. broren min.

 

Har vonde pupper og tett nese, hyppig vannlating ( må opp om natta og tisse..) og appetitt som en hest.. Ellers er jeg ganske temperamentsfull om dagen og tar lett til tårene. Men jeg føler meg i fin form...bare jeg får maten min...

 

Foreløbig termin 26. januar

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 5+6 på veg, mistet sist i uke 11, dette var i januar...er nå både glad og redd...mest glad :)

 

er ikke kvalm, men glad for det -ikke noe stas å være dårlig!

 

har ømme pupper, og må på tisse hele tida, står opp ca 2 ganger pr natt...utrolig slitsomt, men dog fint å kjenne symptomer :)

 

Har god appetitt, og er sulten støtt! Trøtt, og tar lett til tårene...

 

Krysser fingre for at alt går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt kvalm. Var kvalm en times tid en kveld her i forrige uke hehe. Er litt små uggen akkurat nå også og trøtt , men vil ikke kalle det kvalm. Er 5+1idag. Sist kom kvalmen i uke 7 så kanskje den kommer til uken. Ellers er jeg litt trøtt ja som jeg sa og har litt større, men ikke spesielt ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig høyt ute her en stund.. er i uke 7 og har skytt over niks kvalme. I dag kom ordene i retur så det holdt... skikkelig kvalm og hangla meg gjennom dagen. :-) nyt det så lenge dere ikke er kvalme. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...