Gå til innhold

;o( En trist dag, syns jeg!(beklager langt)

Anbefalte innlegg

Jeg var på 36 ukers kontroll på sykehuset i dag med omvisning. Jeg kom inn dit og hadde jo selvfølgelig glemt urinprøve, og klarte ikke få en dråpe i glasset når jordmor sendte meg på do. Flaut :o)

Jeg hadde keisersnitt for tre og ett halvt år siden og fikk da i grunn beskjed om at jeg hadde misdannelse på livmora mi,og ikke kunne føde vaginalt. Det var jeg jo forberedt på denne gangen, men når jeg var hos jordmor første gangen så fortalte jeg at jeg hadde hjertformet livmor og ikke kunne føde normalt, men hun fikk nå overbesvist meg om at dette skulle gå så fint.

Så i dag hadde jeg jo gått lenge og forberedt meg på vaginalfødsel. Men i dag fikk jeg beskjed på sykehuset at det var ikke aktuelt. Jeg kunne ikke føde vaginalt så nå blir det snitt den 28.juni.

Tydeligvis har det vært rot i papirer og jeg har jo også byttet lege i mellomtiden så antageligvis har ikke den nye legen min disse papirene. Jeg vet at mange sikkert tenker at det er min egen skyld for jeg fikk jo vite dette for tre og ett halvt år siden, men mange føder med hjerteformede livmor. Det er slik at det også har noe med nyrene og urinveiene mine å gjøre også, men dette hadde jeg tydeligvis aldri hørt. Ikke som jeg kan huske i hvert fall. På en måte er jeg litt glad for nå vet jeg når jeg får se veslejenta, men samtidig så innmari skuffet for at jeg har forberedt meg så fælt på vaginalfødsel.

Vel, beklager at det ble et så langt innlegg, men endel å forklare.

Ville bare lufte dette for dere jeg. Jeg er et misfoster innvendig jeg. Og håper på en god samtale med legen etter snittet slik at jeg kan få noe både skriftelig og få en klarhet i dette.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5299755-o-en-trist-dag-syns-jegbeklager-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! Jeg vet jo hv ajeg går til da. Men ønsket meg så sterkt en vaginalfødsel denne gangen og da blir man litt trist. Jeg gleder meg noe fryktelig også kjenner jeg. Om 20 dager kan jeg holde jenta i armene mine. Wæææ!! Tjihi!

skjønner på en måte tankegangen din, det er noe med det at kroppen ikke jobber med deg, men mot deg.. jeg har vanskelig for å bli gravid uten hormoner, og måtte i tillegg bli satt i gang sist fødsel. følte detsamme som deg, at kroppen min var et freak som ikke fungerte som andre. mitt høyeste ønske nå er at jeg starter av meg selv og får oppløeve en "normal" fødsel, men sannynligvis gjør jeg ikke det og da må jeg gjennom enten en ny igangsetting eller et snitt. får velge selv.

men det er jo slik som hun over her sier, det viktigste er jo at babyen kommer seg ut hel og fin:-) men som sagt, skjønner hvordan du tenker!

lykke til, snart er du mamma igjen:-)

Ja, bebien er det viktigste. Helt klart og dessuten kan det også være en risiko for meg hvis jeg hadde kranglet meg til vaginalfødsel så jeg er forberedt nå, men kunne godt fått beskjeden før...

Lykke til med fødsel og håper det ordner seg av seg selv denne gangen da.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...