Gå til innhold

Alle snakker om at babyen hikker, men jeg kjenner ingen hikking jeg!

Anbefalte innlegg

Og jeg er i uke 30...er ikke det litt rart? Jeg kjenner mye aktivitet, men ingen hikking. Av og til rister hele magen liksom og da har jeg tenkt at det kan være dette...men det varer jo bare bittelit, kanskje 1 minutt eller 2. Flere som ikke kjenner dette?

Fortsetter under...

hei har termin 1 dag etter deg og kunne skrevet det samme som du gjorde nå :)

lurer og kanskje på om at det er når magen rister at hun hikker..

kan vær at det er tidlig for oss å kjenne hikking og?

kjente det ikke i uke 30 tror jeg. men da hadde mange andre medsøstre allerede kjent det. men du vet hva det er når du kjenner det. det er som en rytmisk dunking inni der!!! jeg kan ii allefall kjenne hvilken siden babyen ligger på når han hikker:) ofte kommer "dunkingen" til lillingen så ofte som 1gang pr sek!

Annonse

Det kjennes ut som om det er ei klokke som tikker inni magen din. Små rytmiske dunk som kommer med jevne mellomrom, å de trenger ikke vare så lenge. Har kjent de i flere uker jeg nå, er inne i min 36'e uke. Kjente det tidligere enn uke 30 hvertfall..

Så det du har kjent kan hende er hikking da:)

Nei den kan ikke jeg skrive under på... Første gang jeg kjente hikking var det nedi der et sted.. Men nå i det siste så har jeg kjent hikking oppe ved ribbeina, å da har hun tydeligvis ligget med hodet opp dit.. Har kjent den ellers overalt i magen å, på høyre og venstre side. Magen "dunker" med på en måte, så det syns utenpå klærne.

hei!

Jeg har termin 20 aug, og min lille jente hikker noen runder hver dag. Om dere ikke har kjent det, så er det ingen fare. Noen hikker mye, andre av og til, mens noen aldri. Min hikker så ofte at jeg synes synd på henne... Men de skal ikke føle ubehag som vi gjør..

Annonse

Jeg begynte å kjenne dette for ca en mnd siden.er 37 uker på lørdag som kommer.Hun hikker lenge om gangen.Sikkert et kvarter og lenger.Får litt vondt av henne jeg da:( Kjenner det best på siden ovenfor hoftene.Det er spesielt etter at jeg har spist pistasje nøtter:) Det er nok sikkert godt:):) Dumme mamma har dilla på det og klarer ikke å la være:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...