Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss så gjerne en hvit vugge i tre til den lille jenta vår.. Er det noen som vet hvor en får kjøpt det? Liker ikke de nye fancy greiene i stoff som en henger i taket. Takker veldig om noen kan hjelpe! ;)

Ha en varm deilig sommerkveld, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Dem har iallefall sånn hvit vugge på Reflex i bergen..men de får dem ikke inn før i midten av måneden..Da skal vi kjøpe den, vi syns den er kjempe fin.. ellers vet æ ikkje..

Skrevet

På Skeidar hadde de en hvit vugge for en stund siden i allefall!! Den hadde jeg tenkt å kjøpe :) Den var litt lav, å jeg vet ikke om det var ordentlig tre, men den var hvit i allefall :) Syntes den var kjempe fin :)

Skrevet

Det er mange fengsler som lager ordentlige tre-møbler, også veldig fine vugger... Og male den to strøk er gjort på et par timer... Sjekk om det nærmeste fengselet selger møbler...

Skrevet

Hei Aloe!

Det er bare gå inn på finn.no og der finner masse vugger både nye og brukte. Har selv kjøpt der i fra og er veldig fornøyd. Den var veldig pen brukt så den fikk jeg kjøpt for 400,- ser helt nytt ut:O) Du finner det sikkert der. Ikke noe vits i å kjøpe nytt, for den blir jo ikke brukt lege heller. Du får ha lykke til:O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...