Gå til innhold

når søke om permisjonspenger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gjør det fortest mulig. Jeg leverte søknaden i uke 31, og har ennå ikke fått den godkjent, forbanna trygdekontor og lønningskontor som ikke kan sende over rett papirer......

Jeg går ut i permisjon om en uke....

har ikke levert det inn enda.. er uke 32 nu.. kanskje æ burde stikke ne i mårra me papiran.. hehe.. men di på trygdekontore her i sandefjord sa det ikke va nødvendi å sende inn før en måned før permisjon..

Strengt tatt er det ikke nødvendig å sende inn før tre kalendermåneder etter du har gått ut i permisjon. Det gis ikke ytelser for lengre tid tilbake enn tre måneder før den kalendermåneden da kravet ble satt fram. Med andre ord, om du får utbetalt lønn fra arbeidsgiver og dermed ikke er avhengig av utbetalinger fra trygdekontoret, skal arbeidsgiver få refundert alt en har krav på selv om papirene sendes inn etter at babyen er kommet.

Annonse

Leverte søknaden i dag og går ut i permisjon i morgen. :) Ikke så rask av meg akkurat. Men tror det går greit. Er jo ikke utbetaling før i slutten av mnd uansett. Og rekker jeg ikke å få det før neste mnd så er det ikke noen krise akkurat, får jo feriepengene og skattepengene denne mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...