Gå til innhold

kan noen se en graviditet på meg snart....

Anbefalte innlegg

håper på at den lille spira snart skal feste seg...har gått på mange hormonkurer...blir jeg snart gravid?? og vil vi klare det uten hjelp?? har strevd i 3 år nå...begynner og bli lei...mista to ganger så jeg hvet at jeg kan bli gravid...

Er det noe håp??

Og kommer alt til og gå bra da vi skal selge huset vårt i august og

flytte???

Jeg 070875

Han 120474

Fortsetter under...

Annonse

takk for svaret..:-) mannen min har vært på utredning og fått høre at alle er svømmedyktige og at alt er bra..:-) er så glad for at jeg endelig har fortelt alt til han pga at jeg har såra han så mye...så endelig så ser det ut til at vi kommer oss videre..kommer vi til og klare oss sammen..?? er gift og vært sammen i snart 10år..kan du se event.når jeg blir gravid og kjønn?? er det langt fram??

det er ikke så veldig langt unna... får opp høsten i år.. :-) en jente... hvis dere ikke tenker så mye på dette og få barn så skal det nok kanskje gå, men hvis enn tenker at nå skal jeg bli gravid så blir man ikke det... rare greier det der, men hvis det ikke er noen spire i løpet av høsten ville jeg prøvd akupunktur :-)

da håper jeg at det går i orden..for har blitt spådd av flere inne her at jeg skal bli gravid nå i høst med en jente..:-) håper du har rett..:-)

men ang.mine følelser til mannen min..tror du jeg blir med på flyttelasset pga samvittighet eller fordi jeg er glad i han??

Annonse

ååååååååååååååå tusen takk babyface..nå ble jeg kjempeglad..:-) skal aldri mere være slem jente..jeg har værdens beste mann som er så snill og tållmodig med meg:-):-):-)

og ja jeg elsker han..:-D

Takk for at du tok deg tid til meg..og ha en fin natt:-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...