Gå til innhold

September: Skal det komme råmelk allerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke..men jeg har fått ut noe klar væske jeg også...hadde på meg grå genser...og samboeren min oppdaget fort en rund våt flekk...første gangen tenkte jeg ikke noe mer over det siden jeg hadde vasket og tenke jeg bare hadde blitt våt..men andre gangen måtte jeg bare innse det..men i følge min mamma er det helt normalt...men har ikke merket noe når j klemmer...

Heisann:-)

Helt vanlig med lekkasje fra puppene under svangeskapet. Tror det har med at melkekjertlene/gangene forbededes til melkeproduksjon. Jeg skal ha nr to og kunne klemme ut råmelk fra puppene helt fra midt i svangerskapet til fødsel i forrige svanserskap.

Annonse

Jeg begynner på min uke 27 i dag, og jeg har ikke merket noe lekasje *s* Det eneste jeg merker på puppene, er at på morgenen så er brystvorta tykk og hardere enn vanlig - og ser nesten litt lysegrønn ut. Blir borte utover dagen.. Har bare tenkt at det også er kjertlene som driver og forbereder seg..

eg har hatt det i noen uker nå. og merker når eg sover at det renner nedover. blir helt kliss vått på lakenet. så NÅ sove med bh om nettene nå. arghe. men sånn er livet. hehe. spøre legen om dette , og hun sa det var berre bra at eg hadde det sånn. heheh.

Annonse

He he... Veldig vanlig! Litt kjedelig synes jeg, men vanlig. Jeg må bruke ammeinnlegg. Noen ganger bare renner det nedover puppene og magen. Første gang jeg oppdaget at det lakk litt var vel tidlig i 4. mnd. Viktig å ikke klemme på puppene/brystvortene. Da stimulerer du til økt produksjon. Og det er ikke så moro. Det kan godt vente til ungen kommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...