Gå til innhold

Huff jeg mister så mye hår, noen som har gode råd ??

Anbefalte innlegg

Hei : )

Håper det er noen som har peiling på håravfall og hva man kan gjøre for å bli kvitt dette problemet. Jeg har siden jenta mi var 3 mnd mistet mye hår, det ble bedre da hun var rundt 6 mnd, men nå har det kommet tilbake for fullt. Heldigvis har jeg masse hår å ta av, men snart er det ikke mere igjen, føler meg snau !!

Noen som vet om gode råd ?? Jeg tar b-vit hver dag.

Fortsetter under...

Hei : )

Takk for svar, men jeg sluttet å amme for 2 mnd siden, glemte å skrive det. Jenta mi er nå 1 år og den siste mnd har det bare falt av hår som bare det : (

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre !!

håret ditt trenger nok litt mer tid da på å stabilisere seg tenker jeg. det har ikke med ammingen å gjøre. det er hormonene i kroppen din som gjør at du mister hår nå. under svangerskapet mister man ikke hår, derfor mister en ekstra mye etterpå. har du fått tilbake mensen? det kan ha mye med det å gjøre, at kroppen er i "harmoni" igjen. finnes ingen vidunderkurer, men b-vitamin er bra, da vokser det du mister fortere ut og det blir sunnere. men det hinderer ikke håret i å falle av. jeg har ennå høye viker her og jenta mi er 13 mnd. men jeg mister ikke så mye som før da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...