Gå til innhold

April: Stakkars meg (syte innlegg).

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Her ligger jeg med feber og en ekkel törr hosste.

Mannen har värt på jobb i hele dag og siri har gått rundt beina på meg og sutrett litt. Som mamma får man ikke bli syk har jeg merket.

Og i morgen hadde vi planlagt en camping tur (biltreff) i hele helgen, men jeg vet ikke om jeg orker.

Nå skal jeg legge meg på soffa'n og bare slappe av. mann og unge komme rhjem etter ne handle tur snart. håper å bli servert litt mat etterpå.

måtte bare syte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååhh.... Goood bedring! Ikke så lett å sykemelde seg fra jobben som mamma nei!!

Håper du får noe mat når de kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Håper du blir fort bra! Ikke noe gøy å være syk....lite rom for det og synes jeg....etter at jeg ble mamma altså. Ikke bare bare å ta hensyn til seg selv lengre. Håper mann og baren steller pent med deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det samme jeg også, og jeg måtte karre meg på jobb, for jeg har jo akkurat begynt der. Litt dumt å være borte pga. sykdom første uka, hi hi.

god bedring, spis is, det er kjølende for halsen ( også så godt da : - ) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syting er helt lov etter en sånn dag! har merket det selv at man ikke helt får samme 'service' når en er syk som når feks gubben er syk :o) mammaansvaret tar aldri 'ferie' :oD

masse god bedring til deg, og så håper jeg du blri godt tatt vare på i kveld! selv syns jeg ingenting er så godt i halsen når jeg er forkjøla som ricola urtete (den grønne boksen)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du blir bedre etter en god natt søvn og at ikke helgen blir helt spolert...

God bedring!!! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle god bedringene jeg fikk, de har nemlig hjulpet litt. JEg föler meg bedre i dag.Så nå hoolder jeg på å pakker og vi skal på nordens störste wolksvagen treff jipppppiiiiiiiii. Ha en bra held alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...