Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tine!

Jeg liker ikke helt å gi forhåpninger til folk, som kanskje ikke viser seg å stemme, men kan vel bare fortelle at jeg også hadde sånne kraftige "sting" i magen... Da jeg spurte gynekologen om det svarte han at det sannsynligvis var livmora som strakk seg for å gjøre plass til "noe"... :-) Håper inderlig det er akkurat det det er!

Lykke til videre med ruging!

Klem fra

Tror det er som HMS sier! Jeg har det også sånn! Noen ganger "pulserer" det også. Helt helt i starten merket jeg "noe" i magen, og det stakk, mest i den ene siden, men også vekselvis.

Håper det beste! babystøv *********************************************************************************************************************' fra

Jeg er på rugedag 9 idag og jeg hadde skikkelig "mens-verk- følelse" på dag 3 og 8 nå i rugperioden.

Det varte ikke så lenge , ca. 1-2 min.

Det kændes som sammandragninger.............det gjorde utrolig vondt, måtte brette ned buksa. (låg på soffan å gnydde......det gjorde så vondt at jeg ble varm og svett )

Har enda ikke sett en droppe blod. Er så spennt nå.

Lurer på om dette er er et godt eller dårlig tegn??

Hei! Nå er ikke jeg akkurat orakelet i Delphi (hihi), men jeg kan vel i alle fall si noe om mine erfaringer..

Jeg har også hatt sånne menssmerter og oppdaget etterhvert at det var luftsmerter. Det er jo helt vanlig å ha masse luft både etter et prøverørsforsøk og når/om man blir gravid.

Jeg våknet en natt med grusomme smerter, menssmerter, og ilte inn på do forberedt på det verste.. det eneste som kom var den lengste fjert i menneskehetens historie **rødme**, og så ble smertene gradvis borte.

Har også etterpå hatt menssmerter, og oftest, i alle fall for meg, dreier det seg nok om luft og at bukselinningen eller trusestrikken klemmer og strammer på der nede.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...