Gå til innhold

utflod som stinker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sopp lukter. jeg har hatt det noen ganger. har ikke det nå. vært å sjekket,men det er en litt strammere lukt fra undrelivet nå enn før jeg ble gravid... vet ikke hvorfor. syns det er ganske ekkelt egentlig. jeg dusjer meg 2ganger om dagen. enda så er den lukta der..

Tror det lukter mer pga forstyrrelser i den naturlige bakteriefloraen. Så lenge du har fått testet for en del bakterier (og vet at du ikke har oppvekst av bakterier), kan du behandle med stikkpiller/vagitorier som inneholder melkesyrebakterier. Vær forsiktig med parfymerte såper, bruk helst sure såpefrie produkter (som f.eks. Lactacyd), og bruk bare bommullsundertøy. Synes selv at disse rådene hjelper.

det kan kanskje vera bakteriell vaginose, det hadde eg för eg var gravid. Eg veit ikkje kva din utflod stinker av, men med Bakteriell Vaginose stinker den av fisk. dette behandles helst av antibiotika eller so hjelper det også å drikka mykje kefir og andre mjölketing med levande mjölkebakterier i. Leit på google so finne du fleire opplysingar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...