Gå til innhold

April: Nå er jeg i KK.

Kristin*

Anbefalte innlegg

Bladet kommer ut på mandag, og inni der er jeg!!! ( For de som ikke vet det: jeg har blitt ny)

Det før bildet ser helt tragisk ut!!!!!!! SÅ javlig var jeg faktisk ikke!!! Men resultatet ble bra : - )

Så på mandag er det bare å løpe og kjøpe : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så artig da. jeg vill også se deg,men får ikke tak i bladet her i sverige. Kan kanskje se på nettet om de har en hjemme side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg kjøpe det i lunsjen på mandag.... Hehe... "i lunsjen". Det var uvant og si...

Du og har fått deg jobb ser jeg! Hvilken jobb var det?Hvordan går det å være vekke fra Marius? Har det gått greit med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir en artig start på ferien min, med barselgruppedame (for det er jo det dere er hele gjengen *s*) i kk! jeg kjenner en kjendis! *fnis* veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på ett hotell ( Gudbrandsgard Hotell i Kvitfjell ). Jeg jobber bare i 50 % stilling nå, pga. att vi ikke har fått barnehageplass. Så det er bare snakk om 1 - 2 ganger i uken vi trenger barnevakt. Og d er han til svigers ( bare i 5 timer, for samboern er tidlig ferdig)

Dette fungerer greit for alle, men jeg tror ikke jeg hadde vært fornøyd med denne løsningne hvis han skulle vært der 8 timer hver dag......

Men det er helt greit å være ut i jobb igjen synes jeg, men lengter etter å komme hjem til Marius når kl. nærmer seg 15.

Hvordan er det hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhhhhhh gleder meg! Alltid så morro å se....og særlig når man "kjenner" vedkommende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette må eg huske på på mandag. Det er høydepunktet for sommeren dette - så moro at en av april-damene skulle få være med på sånn. Så kjekt at det ble det Kristin... ;) Gleder meg til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da typisk, da er jo jeg på ferie og får ikke sett :-(

Irriterende må jeg si, noen får ta en kopi og sende meg.......? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles 50-60% stilling. Men det er fra 9-14 hver dag. Har ikke regnet på hvor mye det blir. Men det er helt greit. Ikke stress om morgenen og har mange timer med han før han skal legge seg om kvelden....

Men han må være hos besteforeldrene hver dag! Er redd det blir litt kjedelig i lengden og liker ikke at bestefar må ha han aleine når bestemor er på jobb av og til.

Har tenkt å se om jeg får en dagmamma et par dager i uken.

I august begynner han i bhg tre dager i uken, så da er det jo helt topp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så gøy at du er i KK=)

da kan jeg benytte annledninge når jeg teller opp blad og sender retur og setter nye blad i hylla i morgen på jobb,da kan jeg ta meg en titt å lese om deg når du ble ny=)

Så morro,jeg vil og bli ny=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å se deg jeg også!! Regner med at det under "dine interesser står: april-klubben!!!" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...