Gå til innhold

April: Nå er jeg i KK.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber på ett hotell ( Gudbrandsgard Hotell i Kvitfjell ). Jeg jobber bare i 50 % stilling nå, pga. att vi ikke har fått barnehageplass. Så det er bare snakk om 1 - 2 ganger i uken vi trenger barnevakt. Og d er han til svigers ( bare i 5 timer, for samboern er tidlig ferdig)

Dette fungerer greit for alle, men jeg tror ikke jeg hadde vært fornøyd med denne løsningne hvis han skulle vært der 8 timer hver dag......

Men det er helt greit å være ut i jobb igjen synes jeg, men lengter etter å komme hjem til Marius når kl. nærmer seg 15.

Hvordan er det hos dere?

Annonse

Det kalles 50-60% stilling. Men det er fra 9-14 hver dag. Har ikke regnet på hvor mye det blir. Men det er helt greit. Ikke stress om morgenen og har mange timer med han før han skal legge seg om kvelden....

Men han må være hos besteforeldrene hver dag! Er redd det blir litt kjedelig i lengden og liker ikke at bestefar må ha han aleine når bestemor er på jobb av og til.

Har tenkt å se om jeg får en dagmamma et par dager i uken.

I august begynner han i bhg tre dager i uken, så da er det jo helt topp!!!

å så gøy at du er i KK=)

da kan jeg benytte annledninge når jeg teller opp blad og sender retur og setter nye blad i hylla i morgen på jobb,da kan jeg ta meg en titt å lese om deg når du ble ny=)

Så morro,jeg vil og bli ny=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...