Gå til innhold

Noen som ble gravide med Pergo her??

optimist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører desverre ikke til denne siden enda, men drister meg med noen spørsmål her alikavel:)

Jeg gikk på min første dobble Pergokur i forrige mnd og er nå i pauseperioden på dag 24.

Er det noen av dere damer som ble gravid i pausemnd eller når dere tok Pergo?

I forrige mnd hadde jeg en syklus på 33 dager og lurte på om dere fikk kortere eller lengre syklus med Pergo??

Håper noen av dere kan være så snille å svare meg:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hører visst ikke hjemme her fordi jeg "kun" er 34 år:) men så innlegget ditt, og ville svare på det. Etter et par år med aktive forsøk på å bli gravid, bestemte vi oss for å ta opp probl med legen. Min mann fikk vite at sædkvaliteten var dårlig og a det var liten sjanse for at befruktning ville oppnås dersom ikke partner var meget fruktbar. Jeg har hele livet hatt svært uregelmessig mens, kunne gå mndvis uten osv. Løsningen ble å bruke pergo for å gjøre meg hyperfruktbar og på 1. mnd ble jeg gravid med vår førstefødte som ble født i feb 03. Nå venterjeg gutt nr 2 om 4-5 uker som "kom helt av seg selv" da jeg tok ut hormonspiralen fordi jeg måtte sikre meg at ikke nr s skulle komme kjapt etter. Så fatt mot, det er gode muligheter.

Lykke til!

Skrevet

Hei på deg,labbeliten!!!

Din situasjon er nesten lik min..vi har også prøvd i 2 år og mannen har fått akkurat den samme beskjeden som din, så han ble satt på både antibiotika og Pergo!!

Men jeg har alltid hatt regelmessig mens da..

Å du er kjempeheldig som ble gravid i første Pergomnd..jeg er nå i pausemnd etter første dobble kur og har ikke blitt gravid enda..(har IKM snart da)

Ble mannen din satt på noen medisiner eller bare du?

Har skikkelige mens/EL symptomer nå,ca en uke før IKM..hadde du det sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...