Gå til innhold

Andre modne mødre som skal føde på Ahus??

På'n igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå kommet meg over sjokket av å bli gravid i min alder (40 år) og med spiral. Begynner nå å se frem til å få hilse på den lille tøffingen som har klamret seg fast inni meg mot alle odds. Har termin 30. august og kunne veldig gjerne tenke meg å bli kjent med andre modne mødre som skal føde rundt denne tiden på Ahus. Bor selv i Lillestrøm så noen rundt i område her hadde ikke vært dumt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skal føde på Ahus, men dessverre en god stund etter deg oppdaget jeg nå...... din lille pode er nok flere måneder gammel før jeg skal i ilden.. Jaja, kanskje det er andre der ute?

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg er 40, men fyller 41 innen termin. Skal føde på A-hus men ikke før i november. Jeg er fra Lørenskog. Jeg har hatt noen aborter de siste årene, og brukte ikke prevansjon. Så selv om vi ikke prøvde, så var det alikevel en kalkulert risiko :-)

Jeg oppdaget ikke at jeg var gravid før 5 dager etter ikm. Det er ny pers for meg, og for meg var det snakk om ren fortrenging (jeg VILLE gå Birken). Har som regel vist at jeg var gravid før ikm.

Lykke til, det blir sikkert helt topp å få et barn til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...