Gå til innhold

CB TEST; TRENGER SVAR FORT


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg klarte ikke vente til lørdag med å teste: Jeg testet nå men hadde bare noen dråper tiss, kanksje tre sekunder. Nå skimter jeg et svakt kryss tre dager før TR. hvordan var testene deres i nysgjerrighet om dere testet litt før ikm med CB?? Var de svake og ble sterkere etter hvert. Holder jeg testen under lyset så ser jeg et KRYSS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du ser et strek så er det slik at en strek er en strek uansett styrke. Men jeg ville nok testet igjen om noen dager meg morgenurin for å se om den har blitt sterkere.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er en strek ja:) hadde jeg vert deg så hadde jeg kjøpt en digital CG test som man kan teste 3 dager før IKM. Da kommer det opp gravid eller ikke gravid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cb digital anbefales ikke å teste med før ikm, jeg fikk positiv med denne før ikm, men negativ etter, og er ikke gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det høres rart ut, det står jo på pakken til CB digital at de kan brukes fra 3 dager før Ikm, men da med litt større feilmargin? Men feieln ligger jo isåfall i at den blir falsk negativ, ikke falsk positiv, så kanskje du bare var maks uheldig med din test?

Jeg testet 4 dager før IKM med CB digital, og fikk positiv. Er gravid, nå 7+ 5.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cb digital anbefales å teste med før ikm, den som det står 3 dager før. det kan være at du var gravid, men at mensen kom som vanlig likevel fordi egget ikke fikk tid til å feste seg sjikkeli. det er derfor man anbefales å vente med testing til ikm dagen, da slipper man nedturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet med CB fem dager før jeg skulle hatt mensen, og den var svakt, svakt positiv. Er nå 5+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...