Gå til innhold

Hvilke tillegg er best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må slutte å amme jenta mi på 9 mn pga medisiner(BUHU)..Skal jeg bruke Collett,Småfolk eller Nan...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange forskjellige meninger om dette, en må nesten bare prøve seg frem selv for å finne den som fungerer best og baby liker.. Jeg bruker NAN, men andre merker kan fungere bedre for andre..

Skrevet

Er du helt sikker på at du ikke kan amme på de medisinene du skal bruke? Jeg bruker selv medisiner som det står i felleskatalogen at man ikke må amme med. Men så er det sånn at felleskatalogen er skrevet av legemiddelfirmaene og de vil holde seg på den sikre siden. Barnelegene på sykehuset har egne lister med medisiner man ikke kan amme med, det er langt færre enn hvis du sjekker felleskatalogen.

Bare så du er klar over det. Jeg gikk hele svangerskapet og trodde at jeg ikke kunne amme, fikk ikke vite at det likevel gikk før dagen før keisersnitt - litt av en positiv overraskelse:o)

Skrevet

Vi bruker NAN og er fornøyde med det. Han sleit litt med treig mage og da prøvde vi Collet, men den ble for kraftig for han. Når han gulpet klumper rett og slett.

Nå har vi i litt malt i NAN og magen fungerer fint.

Ser forresten at jeg har glemt å forandre nick. Hadde termin 17. mai, men han ble født litt tidligere så han er 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...