Idamamma Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Må slutte å amme jenta mi på 9 mn pga medisiner(BUHU)..Skal jeg bruke Collett,Småfolk eller Nan...??
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 prøv deg frem!! ingen barn er like....noen tåler det ditt,andre datt... lykke til
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 jeg bruker både nan2 og collett sin.. du må bare prøve deg frem og se...
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Vi har kun brukt nan, og vi har vært fornøyd med den ihvertfall. =)
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Har er det Collett som gjelder:) Lykke til:)
Coria Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Vi brukte først Småfolkm for han likte ikke Nan. Men så ble det så dyrt etter at de gikk over til to forskjellige typer (4 måneder pluss). I tillegg lukter gulpen ganske surt. Nå bruker vi Nan og er fornøyd med det. Bæsjen blir litt ekklere men. Innholdsmessig er de visst helt like, men det er litt forskjellig hvordan ungene reagerer. Nan er også det enkleste å få tak i i alle butikker.
Lindis :-) Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Vi bruker Hipp og er veldig fornøyd med det :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 jeg har brukt nan og den har blitt likt her i huset. prøvde collett, men den ville han ikke ha. du må nok bare prøve deg fram.. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå