Gå til innhold

September: Var på ul i går.


PinkBaby♡

Anbefalte innlegg

Fikk en ul til pga. at jeg hadde svangerskapsforgiftning sist. Nå ble jeg undersøkt nøye, å jm sa at sjangsen for å få det igjen var liten . Alt sto bra til med bade mor og barn. Gjett om jeg var lykkelig. Å det blir fortsatt en jente. JIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at alt var i orden=) Godt å høre!!! Jeg skal på 3D ultralyd neste fredag om en uke...gleder meg masse=) Men jeg skal dit bare for kosens skyld..sjekke at alt er bra med den lille..og kanskje de ser hva det blir...?!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til hovedinnlegger!

Så kjekt at alt stod bra til!

Jeg har bare lyst å spørre deg hvordan det var å ta ultralyd nå? Var det noe som var tydeligere eller annerledes enn ved den ordinære ultralyden? Vi har jo termin ca samtidig og jeg vurderer å ta en ul til, bare for moro skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Janne

 

eg synes det var litt enklere og se hva de forskjellige tingene var, for å si det sån. Men det kommer sikkert an på jm også. Jeg hadde samme jm begge gangene og hun var kjempe flink, og tok seg god tid.Ellers var det helt vanlig. Alt kommer sikkert an på hvordan babyen ligger i magen også. Men det er jo uansett morsomt å se babyen da :)

Så skal du ta en ul kos deg masse med det , det er jo super koslig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...