Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt masse blodprøver for å sjekke om jeg har noen form for hormon feil, har lagt på meg 18kg siden jeg sluttet på p-piller i august...

Jeg har også fått 15mg reductil for å bli kvitt en del kg, noen som har gode erfaringer med det?? jeg har fått resept for 100stk..

de var svindyre 708,- takk, fikk høre på apoteket at jeg kunne bruke resepten i sverige også, de mente at det kanskje ville være billigere der? noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5297761-i-dag-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt dyrt, ja. Jeg har brukt 15 mg før, men de tålte jeg IKKE. Jeg fikk hjertebank, og fikk ikke sove. Svettet som en gærning, og ville besvime og hyperventilerte på kveldene. De var nok for sterke. 10 mg tåler jeg fint. Jeg merket disse bivirkningene etter ca 1-2 ukers bruk, og stoppet øyeblikkelig.

Så lenge du har bmi som er over 30, er det ikke noe problem å få det( ville jeg tru)

Jeg fikk det med en gang, måtte selv få han til å måle blodtrykket mitt( han hadde ikke tenkt til å gjøre det)

Hvis jeg ville kunne jeg komme tilbake etter en mnd å veie meg igjen siden vekten min viste 4 kg mere enn dems vekt, legen var ikke bekymret for blodtrykket mitt, siden den var så bra og jeg var så ung, men jeg kunne måle det også etter en mnd.

Mulig legen min var slapp med meg, men som han sa til meg så viste jeg mere om reductil en det han gjorde( lest alt jeg har kommet over på nett)

Tok min første pille i går, merket at jeg ikke hadde den samme sultfølelsen som altid har vært der, har gått ned 600g siden i går.

Jeg er mye på do å tisser og spiser lite, det jeg spiser er sunt, frukt og fiber og magert kjøtt.

Trenger ikke spise så mye før en er mett.

Så på meg virket pilla samme dag som jeg tok den, den skal tas på morgene og noen kan merke at de blir mere sultene på kvelden når pilla begyner å dabbe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...