Gå til innhold

Ikke mye klokere etter legebesøk:(


21.april

Anbefalte innlegg

Etter en liten blødning på mandag har jeg vært sengeliggende noen dager etter råd fra jordmor og lege. I dag var jeg hos legen, men der skjedde det ikke annet enn at de tok blod- og urinprøve. Fikk beskjed om å kontakte en gynekolog for innvendig UL men der fikk jeg ikke time for om 1 1/2 uke.....

 

Føler meg ikke mye klokere må jeg si......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, det må være helt forjævlig å ikke vite hva som skjer. Etter at jeg hadde blødning og time hos fastlegen gikk det kun 16 timer til jeg fikk UL på A-hus. Det er ikke riktig at du selv må kontakte gynekolog. Kunne ikke legen din kontakte sykehuset eller gynekolog for deg slik at de kunne ta deg som en prioritet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du si..... Han sa bare at enten så sitter spiren eller så sitter den ikke... Var ikke noe å gjøre fra eller til... Så skulle jeg bare gå på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vert deg så hadde jeg bestillt en innvendig UL time hos en privat. jeg gjor det hos volvat og kom til samme dag. det er virkelig vert pengene. Det går ikke an å gå rundt å lure på det der i over en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen har nok rett i at sitter den så sitter den, men likevel...Dette er jo helt klart noe du bekymrer deg mye over (det ville nok alle gjort!), så jeg synes absolutt legen din burde tatt deg litt mer på alvor..Litt medmenneskelighet kunne vært på sin plass, legen burde klare å sette seg inn i hvor fælt dette må være for deg!

Men enig med Hun over her. Selv om privat UL er dyrt så er det sikkert vedrt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...