Gå til innhold

Symptomer på ville veier


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så øm i puppene, og trett i det siste at jeg har hangla meg gjennom dagene. :-) Blir jo trøtt av å tenke på å gå til butikken, og så får jeg knall dårllig samvittighet fordi jeg føler meg lat :-) Men samboeren en er gull, og sier at det skal være slik og er kjempetålmodig med meg. Tilbyr seg til og med å lage liste så kan han gå å få tak i det jeg vil ha. Og jeg er bare 7 uker på vei. Stakkars.. han er så snill.. :-) Frem til nå har jeg lest her inne at folk er så kvalme og dårlige. Mens jeg har gått en høy gang og ikke følt noe slik. Følt meg skikkelig ovenpå. Hehe.. men neida! I dag kom kvalmen settende inn med full styring mot "hele dagen kvalme"! Skjønner ikke vitsen med å kalle det morgenkvalme, den forsvinner jo ikke etter klokka tolv :-) Brystene mine begynte å bli bedre her i forrige uke og. Trodde jeg... men våkna opp for to dager siden, og kunne knapt røre overkroppen uten at det jóg gjennom kroppen og jeg følte jeg hadde fått to ekstra kilo på der fremme. :-)

 

Symptomene mine kommer og går tydeligvis i hytt og pine.. :-) Men det er jo en del av gledene ved det å være gravid. Det klarer man hvertfall å tenke etter at man har klart å kreke seg ut av senga, fått hue opp av roperten på badet, og fått i seg noe mat som en senere kan studere fibrene i, nede i roperten. .-)

 

Noen flere som kjenner seg igjen? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kjent ut, ja!

Forrige gang ble det mye bedre i 2 trimester. Håper det gjelder deg også.

 

Et lite tips foresten. Hvis puppene er ømme.- ikke hopp i sjøen i kaldt vann! Det kan være kjempevondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig igjen! Nå sitter jeg i sofan under et pledd, og her har jeg sittet stort sett hele dagen. Er så trøtt og lei. Kjæresten har vært på jobb hele dagen, og likevel har han gått på butikken og nå står han og lager middag... Det JEG vil ha til middag! Føler meg råtten. Og hver dag tenker jeg at -i morgen! DA skal jeg gjøre opp for meg med å være flink husmor osv. Men det blir aldri noe i morgen. Jeg er litt kvalm, men langt fra sånn som mange andre sier de er. Men er trøtt som en klut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... godt det er andre av den sorte nogså i kørja.. :-) Har kjempedårlig samvittighet når jeg bare sitter å puster tungt og er såå sliten... etter bare å ha vært hjemme en hel dag :-S Og så kommer samboeren hjem, trøtt som en klut og er forståelsesfull :-)

 

Men men.. vet å sette pris på det da.

Må bare ikke bli for vant til det tror jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...