Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Samboer er student og får 6000-, i mnd som studielån,jeg er arbeidsledig.Ingen inntekt...Noen som vet om jeg har krav på noe fra sosialkontoret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte&Babyspiren Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 jada du har krav på sosialkontoret men ikke før du har fått barnet. Vi var i samme situasjon som dere. Jeg anbefaler å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 hvor mye fikk du da? fra sosialen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg får hjelp hos sosialkontoret nå når jeg går gravid. Jeg søkte i sv.skapet, så du har krav selv om du går gravid og trenger ikke vente til etterpå. I alle fall ikke i den kommunen hvor jeg bor. Jeg får dekket halve husleien (gubben betaler andre halvpart) og penger til livsopphold. Dette er ca 5000 i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #5 Del Skrevet 9. juni 2006 Tusen takk for svaret!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå