Gå til innhold

Hei, da kan jeg også titte inn her.

Maja☆

Anbefalte innlegg

Hei

Har egentlig vært her inne et par dager nå, men har brukt tiden på å lese igjennom hva de fleste har skrevet om osv. Har fått lest om mange triste opplevelser som dessverre har skjedd. Har blitt en del bekymert, trist (fått tårer i øynene) og redd. Men det er for det meste hyggelige og glade meldinger som man får lese om. GRATULRERE TIL DERE ALLE SAMMEN.

Var på UL sist uke og fått sett fosteret sprelle og er idag 10+3 på vei. Gleder meg kjempemye.

Er det noen av dere som vet hvordan man får lagt seg inn på terminlista??? Har termin 3.januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis da...:) JUHUUU!

Men når du er 10 + 3 så går dette her sikkert helt bra... bare 1 1/2 uke igjen til magiske uke 12 da...:)

Jeg er og 10 + 3 i dag...:) Så da har vi vel termin samme dag...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, gratulerer til deg også da. Leste litt lenger ned har at du skal føde på A-hus. Det skal jeg også... Det blir så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ses vi der...:) hehe.

Jeg håper jeg slipper å gå på overtid da, sånn at jeg faktisk skal føde den 3 januar, men man føder vel aldri på termindato :)

Har du noen barn fra før eller? Har du vært på UL enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen barn fra før. Men hadde blødninger for 2 uker siden så var på UL 1.juni, men alt var helt fint. De tror det bare var en blodåre som sprakk. Er så glad for det. Du da, vært på UL eller har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært på UL mange ganger. Jeg ble nemlig operert for exu (graviditet utenfor livmor) 14 mai.... Knust, for da trodde jeg jo at jeg hadde mistet den lille bebisen vår. Men mirakelet skjedde. Så jeg var gravid både i og utenfor livmor. Så derfor har jeg fått spesial oppfølging. Så har vært på UL 3 ganger siden det skjedde.... Alt er bare bra. Hn har blitt så stor atte...:) Var der på tirsdag. Så hodet og armer så tydelig. Helt fantastisk...

Vi har ingen barn fra før nei...så dette blir stort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...