Gå til innhold

er i uke 14. er fortsatt kvalm og trøtt..flere der ute som er det enda??

Anbefalte innlegg

jeg er nå i uke 14.. er masse trøtt og kvalm hver dag.har hvert det siden begynnelsen, noen som har tips til hva som hjelper?? har oxo en del "vondt", det stikker i magen er det normalt??

Fortsetter under...

Jeg er i 13. uke og har også vært svært plaget av konstant kvalme. Etter råd fra andre gikk jeg å fikk akupunktur i går og jeg føler meg faktisk bedre allerede... Da jeg våknet i dag tidlig var jeg ikke kvalm i det hele tatt og denne dagen har vært helt annerledes enn alle andre dager de siste månedene. Det er lenge siden jeg har følt meg så "oppgående" som i dag. Har en ny time på tirdag og håper at kvalmen kanskje kan være helt borte etter det. Da skal jeg begynne å trene og leve normalt igjen!! :-) Det er verdt et forsøk...

jeg er 14+ 4 og er dårligere nå enn tidligere! må trompe i meg mat for ikke å sulte i hjel.... stikkingen i magen er nok noen muskler der nede som strammer seg og vokser. fikk beskjed av jordmor at det var helt normalt som det meste=)

du er ikke den eneste som er kvalm og sliten. jeg har ikke hatt noen plager tidligere før nå. nå har jeg ikke ork til noe som helst og mat er luksus for tiden, har sjenerelt dårlig matlyst og det jeg spiser kommer i retur. er 12+5 på vei nå.

jeg er 15 uker.. begynner å bli bedre, men sover stadigvekk noen timer på sofaen etter jobb.

denne gangen har jeg vært så heldig at jeg ikke har vært kvalm en eneste gang, så den ekle kvalmen har jeg sluppet! men fyyy så trøtt!!

skal legge meg nå ;)

natta!!

klem

Annonse

Jeg er også fortsatt grusomt kvalm og trøtt! Kaster opp fra 1-10 ganger i døgnet, og blir trøtt fra ca kl tolv på dagen! Da går jeg nesten i koma! Orker svært lite og er sykemeldt. Har hatt det sånn siden uke 7, nå er jeg i uke 13. Har hatt 5 timer med akupunktur, men ingen effekt. Postafen; heller ingen effekt. Har også prøvd healing og hypnose! Ingenting hjelper på meg!!

Veldig lei og sliten nå, men det er trøst å høre at andre har det på samme måte. Det eneste som hjelper litt er å småspise hele dagen, selvom ingenting smaker godt. Frisk luft hjelper også.

Jeg sender mange varme tanker og klemmer til alle dere som sliter med kvalme! Det varer ikke evig. (det bare virker sånn!) : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...