Gå til innhold

Gullemor!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe! Tja, har jo ikke snakket med henne siden episoden(e), men ser henne i grunnen sjelden... Jeg prøver å si til meg selv at hun bare mener det godt... Men ikke så lett da hun allerede har gått over streken to ganger, og jeg er bare 10 uker på vei! Jeg er litt skeptisk til hvordan hun kommer til å te seg videre i svangerskapet mitt og lurer også litt på hvordan ting går når babyen først kommer... Vi blir vel bombardert med velmenende råd! ;o)

 

Ellers, hvordan står det til med deg? Syns jeg leste her nettopp at du muligens er lenger på vei enn først antatt?? Det vil si at du går forbi meg, da??? Hehe! Hadde ikke du 8. januar eller noe? Jeg har 7. januar. Men: Jeg er faktisk ikke helt sikker selv; ønsker gjerne en ul eller en gu for å finne ut mer sikkert...!

 

Går det bra med huskjøp/-salg/flytting? Når flytter dere? Flytter dere langt? Du bor i Tr.heim nå, stemmer det? Maaange spørsmål! ;o)

 

Klemmer fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos lege idag og er blitt veeeeldig rolig og avslappet med henhold til denne graviditeten :) Han kjente på livmor og fant ut at jeg antageligvis er ca 10 uker på vei, kanskje litt lenger. Han mente jeg kom til å få knøttet rundt nyttårshelga, så det kan jo hende jeg rekker det før deg :) hehe... jeg forholder meg foreløpig til termin 8.januar jeg. Så tar jeg det som det kommer. Får en ekstra UL ca uke 16, i tillegg til den ordinære i uke 18. I tillegg har han sendt henvisnign til fødselsforberedende samtaler med jordmor på sykehuset, så jeg skal slippe å gå rundt og grue for fødsel... snille legemannen :)

 

Flyttinga går sin skjeve gang... det er litt av et styr må jeg innrømme. Men det blir nok bra til slutt. Jeg kan jo ikke være med og male eller noe som helst og det irriterer meg å kun pakke i pappesker. Skulle gjerne gjort mer... jaja. Får jo ikke gjort stort med 2-åringen ræsende rundt uansett... gruer litt for helga, for da flytter mannen utover, han begynner i ny jobb på nystedet på mandag. Så da er jeg alene med resten av pakkinga. Har to uker på meg, skal ha annonsering/visning i månedsskiftet juni/juli.

 

ps: foreløpig bor jeg i Trondheim ja :) flytter til en liten kystkommune i september, men skal føde ved St.Olavs hospital likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har en bra lege som du er fornøyd med! Jeg er ikke spesielt fornøyd med min; føler at jeg ikke får den hjelpen og støtten jeg trenger (snakker da generelt, og ikke kun i forhold til svangerskapet). Hun jeg har nå, er kun vikar for fastlegen min. Hun er gravid og skal straks ut i perm og da kommer fastlegen tilbake. Jeg har byttet lege en del ganger de siste årene, og da jeg endelig fant en jeg var fornøyd med, gikk han ut i etterutdanning etter at jeg hadde vært hos han et par-tre ganger! Han fikk da denne vikaren som jeg ikke er sååå fornøyd med, men håper at ting går seg til og at jeg får det jeg har krav på av hjelp nå når han kommer tilbake! ;o) Det vil jo helst gå bra!

 

Uff, ja, det er slitsomt med flytting! Og ikke minst nå, når du er gravid og kanskje litt trøtt og små-uggen i tillegg! ;o) Men, det virker da som om du har humøret ditt!

 

Jeg var forresten på BiM-treff i Drammen i helga. Vi var tre stykker, og det var veldig koselig. Håper det blir flere treff og at flere møter opp. Jeg skal på treff i Asker i kveld. Får se hvordan det blir! ;o) Jeg bor nemlig midt i mellom Asker og Drammen og "hører vel til" litt på begge steder... Syns jeg selv, da! ;o)

 

Nå skal jeg ta en liten kikkerunde her inne og etterpå gå og slappe av en times tid! :o) Stuuuuptrøtt om dagen, ja!

 

Talast, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på BIM-treff i Trondheim tirsdag neste uke, gleder meg :) blir morsomt å treffe andre gravide i samme by. Enn så lenge i hvert fall ... jeg blir jo boende her i byen til godt ut i september, så det blir nok flere treff for min del.

 

Jeg har forøvrig endret termin nå. Legen min var veldig skråsikker på at jeg kom til å ligge på føden i romjula/nyttårshelga. Samtidig drev han og sa at jeg var i uke 10. Jeg tror han sa feil og mente at jeg er 10 uker på vei... så jeg har nå endra termin til 2.januar jeg. Høres mye mer logisk ut - også etter magen min og formen min.

 

Vi prates :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...