Solstråle* Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Yoho!!! Ville bare si det!!! Er så glad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 8. juni 2006 Uææ... shit... nå er jeg litt redd også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer med jobben! Hvorfor redd? *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Har akkurat som jeg vil i 7 år. Følte meg plutselig så bundet! Hehe... Men gleder meg masse og! Også får jeg jo ikke være med Mathias Emil hele dagen, håper han ikke tror jeg har blitt lei av han og svikter han. Han skal være med besteforeldrene sine, så det går nok greit! Men er redd det blir litt kjedelig i lengden. Har 3 dagers plass i bh til han fra august, så da blir det jo bedre.... Men uæææh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Ok daså.) Skjønner hv du mener selv om jeg ikke har fått jobb enda. Har tenkt tanken om at Antonio tror jeg ikke vil være sammen han mer osv. Men det går nok bra! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer så mye med jobben. Så spannende da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 8. juni 2006 #7 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer med jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juni 2006 #8 Del Skrevet 8. juni 2006 gratulerer!!! da var nok ikke intervjuet så ille som du trodde likevel! ) når begynner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 8. juni 2006 #9 Del Skrevet 8. juni 2006 Så bra! Da gikk nok intervjuet bra likevel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 8. juni 2006 #10 Del Skrevet 8. juni 2006 Grattis! Bra levert intervju da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 8. juni 2006 #11 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer, det blir nok spennende. Nå har du vært flink :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #12 Del Skrevet 8. juni 2006 Se der ja - det gikk bra... så kjekt. Gratulerer med jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 8. juni 2006 Takk alle sammen!! Jeg begynner på mandag klokken 9! Gikk kjapt dette her!! Sliter litt! Har ørten spørreskjema og, som skal inn på fredag! Snakk om å få en ny hverdag plutselig... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 8. juni 2006 #14 Del Skrevet 8. juni 2006 Slitan med ny jobb!!!! Så bra! Det går nok bra skal du se! Du skjønner det, at det ordner seg alltid for snille piker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 8. juni 2006 #15 Del Skrevet 8. juni 2006 GRATTIS med jobben, Solstråle! Kommer til å gå strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. juni 2006 #16 Del Skrevet 9. juni 2006 Gratulere så mye med jobben=) da gikk jo intervjuvet bare godt da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 9. juni 2006 #17 Del Skrevet 9. juni 2006 Hva var det jeg sa ;-) Det gikk riktig vei for deg ja! Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 9. juni 2006 #18 Del Skrevet 9. juni 2006 Grattis!! Det er egentlig bare deilig å begynne å jobbe igjen (slik følte jeg da, hehe)..., og gullet ditt er jo i trygge hender... Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå