Gå til innhold

A-hus.


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Noen som har født der og hvordan var de der??

Hørt at man kan føde i vann der? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har født 2 herlige barn på A-HUS, og det var 2 veldig forskjellige opplevelser vil jeg si. Første gang var jeg veldig uheldig med nesten alt som skulle vært gitt til meg av informasjon. Jeg ble satt igang, først med kateter i et døgn, så piller den påfølgende dagen, og drypp tredje dag. Men ingen informasjon på fremgangsmåte. Fikk plutselig bare beskjed om at nå skulle de gjøre ditt, så skulle de gjøre datt... Var veldig slitsomt å ikke vite hvordan og hvorfor o.s.v. Fikk ingen omvisning når jeg kom på barsel, og ingen samtale om fødselen i ettertid. Så alt som kunne gå galt skjedde egentlig. Men jeg fikk da født denne herlige gullgutten min, selv med en litt tafatt jordmor til å begynne med. Men så var det vaktskifte rett før jeg fikk pressveer, og hun som var jordmor under fødselen var kjempe flink.

 

Med min andre var jeg litt mer forberedt, for her også ble jeg satt igang på overtid. Men da fungerte all informasjon veldig bra. Så jeg har kun gode opplevelser om den siste fødselen.

 

Men jeg er ikke i tvil om at jeg vil føde på A-HUS igjen, hvis jeg skal få et barn til. (Jeg mistet den lille spiren i magen for snart 3uker siden... )Men jeg håper det snart sitter en til, som er levedyktig og holder seg godt fast:-)

 

Ønsker deg masse lykke til! Kos deg i tiden fremover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det var bedre 2. gangen iallefall da..:) Jeg er veldig spent i det hele tatt på det å føde, så jeg håper de tar vare på meg...hehe..:) Får passe på å få masse informasjon før fødselen da, sånn at jeg føler jeg er litt forberedt selv..Det blir spennende.

 

Hvor langt er du på vei nå? Jeg er 10 + 3 i dag. Så jeg har begynt å lese litt om fødsler og sånn, for jeg regner med at denne gang går svangerskapet bra.

Jeg hadde en MA i januar i år, og ble operert for exu 14 mai. Men så viste det seg at det var en graviditet inni livmor også, i tilegg til den som hadde satt seg i egglederen. Så i all uløkka så var det en engel som passet på oss...:) Derfor så viktig at dette svangerskapet går som det skal....åååå..jeg gleder meg til å bli mamma...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid enda, men håper jeg snart kan prøve igjen. Jeg hadde en MA i slutte av mai. Skulle egentlig vært nesten 11uker når jeg fant ut at det var gått galt. Har lest om historien din, og det er bare så godt at det ordner seg til slutt. Håper den lille i magen din klamrer seg fast videre også. Men det sies jo at hvis man har sett at alt er i orden i uke 9(tror jeg) så er sannsynligheten for at det skal gå bra veldig stor.

 

Lykke til videre:-) Og kos deg med graviditeten. Når det gjelder fødsel så er min erfaring at det er ingenting å grue seg for, for du har glemt alt så fort du får se den lille som har gjemt seg i magen din:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...