Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Min gjør ikke det enda, bare når han ligger på magen. Når jeg bærer han rundt må jeg støtte hode. Han er 3,5 mnd nå,er han treg?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Han her var nesten 5 mnd før vi kunne slutte å støtte hode hele tiden.... Min bruker nok litt lengre tid enn andre ja:) Tenker ikke så mye på det så lenge han er i fin form ellers:)
Medium fikk guttebass Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Det er vel ca ved 4 mnd at de holder hodet selv, men det er etter "boka". Alle babyer er forskjellige. ) Gutten min holdt hodet ca ved 3,5 mnd alder
Guttemamma x 3 Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Min lillegutt var sein med å holde hodet. Vi måtte støtte hodet hans helt til han var 5 mnd. Deretter gikk alt i rasende fart. Han "tok igjen" de andre i løpet av 1-2 mnd.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Tigergutt holdt hodet selv fra han var 6 uker, har vært veldig sterk i nakken helt fra fødselen av..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Jenta vår holdt hodet selv da hun var nyfødt. Det tok vel et par måneder før hun hadde kontroll. Men hun har vært veldig sterk i nakke og rygg.
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Snuppa her holder hodet selv, 4 mnd, og hun har gjort det en stund... Hun lå på magen og løftet hodet da vi var på sykehuset... Så det begynte tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå