Gå til innhold

Flere septemberbabyer her?

Anbefalte innlegg

I dag hopper vi inn i siste trimester vi også. Termin 2. september. Det er vel lov å føle seg en smule gravid her inne tenker jeg, for det gjør jeg nå? Feiret dagen med kontroll hos jordmor og alt så ok ut, men på tide å trappe ned littegranne på jobbingen nå. Fullt kjør fra jeg står opp til 2-åringen er lagt i 7-tiden blir litt voldsomt nå.

Litt rart å være her inne hvor fokuset stort sett er på sykehusbag og slimpropper :-) 12 uker igjen er ikke så mye. Gruer meg til at magen skal bli enda større. Synes i grunnen den er passe stor akkurat nå jeg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5295996-flere-septemberbabyer-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har flyttet på meg. Selv om jeg bare nesten er 28 fullgåtte uker... Jeg syns nå at tredje trimester bør regnes fra tidligere. Jeg følte dessuten at jeg hadde mer til felles med de fødeklare på 3. trimester enn 12-ukers-mammaene på 2. tri.

Magen er allerede svær, men alt er vel og jeg håper de siste tre månedene går fort-fort. Det er mye morsommere med baby utenfor magen enn inni!

Heisann! Jeg har også termin 2.september, så idag "hører" jeg vel til her inne. Har som flere følt at jeg har gjort d en stund nå da, kanskje spesielt fordi jeg venter tvillinger. Magen min er allerede like stor som andre "enling-høygravide" og det begynner å bli tungt!

Gleder meg til de kommer ut

Annonse

Termin 3. september og kom hit i dag. Synes det er litt rart jeg også, i 2 tri er det mest fokus på ordinær-ul i uke 18, og her begynner fødselen å nærme seg for veldig mange. Vi havner på en måte midt i mellom her et sted.

Har en aktiv 1-åring selv og dagene raser avsted. Satser på strålende sommer og fint vær ut hele dette trimesteret!

Termin 3. september jeg også, så hører til 3. trimester fra i dag. Venter fremdeles på å se virkelig gravid ut jeg, ikke mye mage her... Men nå presser og strekker alt seg, og jeg føler jeg vokser fra dag til dag, blir spennende med ordentlig gravid-mage...

Gøy at det er så mange med termin samtidig:)

Annonse

har termin 1/9 jeg:) skvatt litt i går, for da kjente jeg ikke spark hele dagen, bare litt "romstering" om du skjønner. Snakka med føden så fikk komme dit på kontroll og alt var bare bra. Så da får jeg bare leve med at sparkene har blitt mindre tydelige da, de sa jo at alt var b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...