Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 gurimalla som tiden flyyyr!!! Helt i sjokk tror jeg. Grugleder meg liksom til det her. Er jo så stas, men likevel... Nå har vi baby bare 1 mnd til, dere! Så er de barn ;O) Begynner å skjønne de som sier at vi må nyte tiden for plutselig begynner de på skolen... Bare lo av de før, men... Er så utrolig glad jeg er sykemeldt egentlig, så jeg får nyte litt ekstra tid hjemme med lille skatten min ) Håper alt er bra med alle dere andre også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 GRATULERER SÅ MYE MED 11 MND I DAG :-) NYT SOLEN ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Grattis med 11 mnd dagen=O) Kos derre masse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lane- Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer På disse sidene er det vel vi som feirer bursdag først? Lillegull er født 1.juli.. Tenker fortsatt at det er lenge til, men hjelp.. Det er jo snart På denne tiden i fjor var jeg stortjukk og venta og venta- hadde menstermin 14.juni og ul termin 20.juni. Gikk lenge over.. rart å tenke på alt som har skjedd siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 takker:O) da er dere nok først ut, ja! huff, det er sikkert kjedelig å gå de laaange dagene på overtid kan jeg tenke meg. Fødte 5 dager før UL-terminen, jeg, og da hadde fødselen vart noen dager ;OP så visste det "snart" var over. Men det skal sies at det var 2-3 uker etter menstermin, og at jeg visste jeg hadde rett da! Det sa de til og med på sykehuset. men, men... Da skal dere jammen feire bursda om ca 3 uker dere! Så spennende! Tiden fly, ja. det er helt sikkert! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå