Gå til innhold

Feiring lørdag dagtid, eller fredag ettermiddag?

Anbefalte innlegg

Gutten min blir 3 år lørdag 1 juli.

Den helgen er det mye som skjer her vi bor, er en stor messe, utstillinger, og "alle" pleier å dra til byn og se, titte, masse salgsboder osv. osv.

Det jeg lurer på er om det da er lite gunstig å legge feiringen hans til denne dagen. Tenkte kanskje at familien kan komme på dagtid lørdag, men selve barnebursdagen på fredag.

Hva synes dere om å komme i bursdag fredag ettermiddag?

Tenkte å ha det i 15 tiden(neon av mødrene har fri, andre kommer sånn etter litt.....)

Synes det blir så dumt å legge familefeiringen til feks. kl.12 og så barnefeiringen til feks. kl.16. Er så mye som skjer denne dagen.......

Vet at VI bestemmer og folk for komme om de vil :-) men vil jo helst at det skal passe for "alle" viss dere skjønner.......

Lørdag eller fredag ettermiddag?

Samme for oss egentlig......

Fortsetter under...

ikke alle som slutter tidlig på en fredag heller, og da passer det ikke å komme på fredag ettermiddag. Komme trett og sliten fra jobb er ikke alltid så gøy, ikke så kjekt for barna heller kanskje som kommer fra barehagen. Eg hadde valgt lørdag... ;)

Annonse

Absolutt lørdag for meg. Her er de trøtte etter en lang uke i barnehagen, og tror ikke det hadde blitt særlig vellykket med en fredag.. I tillegg tror jeg ikke unger det er noe stas å komme senere fordi mamma eller pappa jobber...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...