Gå til innhold

Feiring lørdag dagtid, eller fredag ettermiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 3 år lørdag 1 juli.

Den helgen er det mye som skjer her vi bor, er en stor messe, utstillinger, og "alle" pleier å dra til byn og se, titte, masse salgsboder osv. osv.

Det jeg lurer på er om det da er lite gunstig å legge feiringen hans til denne dagen. Tenkte kanskje at familien kan komme på dagtid lørdag, men selve barnebursdagen på fredag.

Hva synes dere om å komme i bursdag fredag ettermiddag?

Tenkte å ha det i 15 tiden(neon av mødrene har fri, andre kommer sånn etter litt.....)

Synes det blir så dumt å legge familefeiringen til feks. kl.12 og så barnefeiringen til feks. kl.16. Er så mye som skjer denne dagen.......

Vet at VI bestemmer og folk for komme om de vil :-) men vil jo helst at det skal passe for "alle" viss dere skjønner.......

Lørdag eller fredag ettermiddag?

Samme for oss egentlig......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva me Søndagen?

Vi pleier å ha selskap søndagen vi fra ca 14 til 16/17...

Det er en dag mange kan...

Skrevet

hva med lørdagen etter 1 juli?

Skrevet

vi skal ha bursdag på søndagen kl 16,da har alle fri å mange sover rundt 12-tiden så da rekker de å spise middag også før de kommer.

Skrevet

Jeg syns det er best med bursdagsfeiring på ukedagene, jeg. For jeg er så utrolig glad i å ha HELT fri i helgene. Så jeg ville gått for fredag ettermiddag.

Skrevet

ikke alle som slutter tidlig på en fredag heller, og da passer det ikke å komme på fredag ettermiddag. Komme trett og sliten fra jobb er ikke alltid så gøy, ikke så kjekt for barna heller kanskje som kommer fra barehagen. Eg hadde valgt lørdag... ;)

Skrevet

Absolutt lørdag for meg. Her er de trøtte etter en lang uke i barnehagen, og tror ikke det hadde blitt særlig vellykket med en fredag.. I tillegg tror jeg ikke unger det er noe stas å komme senere fordi mamma eller pappa jobber...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...