Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Og hvilken farge har dere selv og pappaene? her har jeg blå, sambo. brune, og lillegutt har blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 LillePia har brune, det har hu alltid hatt. Det er noen som bytter farge på øynene, eller dem blir ikke bestemt før etter et år ca... men her har dei alltid vore brune. Eg har brune og pappen har grønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Artig tråd; ) Mine øyne er blå-grønne, mannen min har blå-grå og Tarald har blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Harald har grønne, mine er blå/grå/grønn og Mathias Emil har knall blå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Antonio har alltid hatt brune øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi er blåøyde, hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 8. juni 2006 #7 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har grå/blå mannen har grå blå og Siir har blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juni 2006 #8 Del Skrevet 8. juni 2006 både jeg og øyvind har forskjellige varianter av grønne øyne (han mørkegrå/grønne mens jeg har turkissjøgrøntmedlittbrunt), men matilde har de største, uskyldigste blå. sitat sjarmert butikkdame; og så deeeeeee gluggene, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 8. juni 2006 #9 Del Skrevet 8. juni 2006 Pappa'n har mørkbrune, jeg blå-grå og Lille knallblå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 8. juni 2006 #10 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har blå, pappa`n grønn/brun, og Marius har grønn / brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 11. juni 2006 #11 Del Skrevet 11. juni 2006 Både meg og pappaen har grønne og junior har blå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 11. juni 2006 #12 Del Skrevet 11. juni 2006 Småen har nydelige klarblå øyne. Mannen min har blå-grå, og jeg har faktisk både blått, grønnt og brunt i begge øynene mine (Familietradisjon det da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 11. juni 2006 #13 Del Skrevet 11. juni 2006 jeg har blå, pappan har alle mulige farger (På sesjon spurte de, og han bad de velge..og fyren sa hmm..ja skal vi si eh..blå?) Snuppa har de deiligste blå øyne en mor kan tenke seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 11. juni 2006 #14 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg har grønne med litt forskjellige farger i, men de er vel mest grønne... Pappa`n har blå, med litt grønt i... Alexandra har nydelige klare blåe øyne.. Det ser ut som hun får samme farge som søskenbarnet, og da blir de ihvertfall helt isblå.. så fint.. Men det kan jo forandre seg enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå