Gå til innhold

April: Nå følte eg meg veldig alene her

Anbefalte innlegg

Nå når eg endelig hadde tid til å sette meg ned her, da var eg jo alene *snufs* hvor er dere?

Er det fint vær hos dere kanskje? Her er ikke solen komt gjennom enda og det blir litt kaldt ute. Men skal ut på tur når LillePia våkener... ordne litt til klasseturen til han eldste som han skal på i 17 tiden i dag.

Håper dere kommer snart... kjeder meg... ;)

Fortsetter under...

jeg er her=)

litt da..holder på å prøve å pakke,pluss at simen er ikke blid,tror det er ei hjørnetann på tur..men ikke sikker,er hvertfall hvit i gommen der den skal komme ut,så lurer på om det er derfor han har vært sur i det siste..

Her er det ikke mye til fin vær,her regner det,gjorde igår også =( vi har vell hatt vår tur med fint vær for i år..hihi=)

hurra hurra - noen andre enn bare meg.

Ja såg på værmeldingen at det skulle regne hos deg -

ME hadde 18 grader og sol i går - og nå akuratt nå så komer solen så vidt igjennom her... hurra.... hehe

*hmpf* =( =)

Send litt sol denne veien da..her bare regner det og er tåke..kjedelig..men får håpe på fin vær den dagen vi skal flytte da=) så kjedelig å kjøre i regn og tåke vær,liker det ikke.

Nå er jeg tilbake fra lunsjpausen min. Den ble tatt ute i dag.

Du har helt rett i at det er fint vær hos oss-knallsol og blå himmel for å være helt presis. Men det er spesielt disse dagene med sommer i lufta at jeg savner permisjonstiden min veldig.

Ikke sol ennå? Jeg kan sende over noen solstråler til Sveio, jeg; )

ja takk ja takk - eg vil ut og kose meg i solen i dag også. Har henta båten og lagt den nede ved brygga og ungane har lyst å kjøre tur eller leke seg i tuben i dag. Men da vil eg gjerne at solen skal komme.

Sol sol kom til meg, solen er min betse venn.. sol sol kom igjen....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...