Gå til innhold

Hvordan er sæden til mennene deres og spruter de langt?SERIØST innl.

Anbefalte innlegg

Hei

Beklager et såå intimt spørsmål men lurer veldig på dette.

Når mannen min har utløsning så kommer det bare ut liksom og ikke spruter i taket...hihi

Og lurer da på om det er vanskeligere å bli gravid siden sædcellene får vel da laangt å svømme siden han ikke spruter sånn langt inn?

Håper noen kan svare seriøst på dette selv om jeg skjønner det virker litt sprøtt:)

Fortsetter under...

Kanskje derfor noen anbefaler å ligge med beina høyt etter utløsning slik sæden får kommet dit det skal:-)))

Har ikke forsøkt det selv, men kanskje noe å prøve ut... Koster ingenting....

Annonse

Jeg hørte faktisk at man kan bli gravid av å dele badekar jeg da...men at de sjangsene skal være minimale.. vet nå ikke jeg da... mannen kommer inni som regel, men av og til har jeg merket at sæden er utenpå. Men han mener han kom inni...skjønner ikke jeg, Av og til er det ingenting utenfor, og kommer heller ikke ut, så da gikk den vel helt opp... men noe må nå ha kommet inni uansett da, så regner med det ordner seg.

Annonse

Tusen takk for svar dere:)

Det var mange fine kommentarer og forslag.

Jeg får stå på hue HIHI

Her renner det masse ut igjen med EN gang nesten. Åååå, svøm svøm svøm da for svarte...

Hilsen HI

Har i allefall lest det en plass så jeg kan se om jeg finner innlegget å klippe det ut å lime det inn her.For jeg reagerte på det selv.ja sa ikke at jeg tror ,jeg sa jeg har .......................litt forskjell på det anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...