Ådæven Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Min yngste datter har problemer med hardhet i magen,jeg gir henne mm og mme. Jeg har blandet slik malt i mme blandingen,men ingen effekt. Jeg gir henne 3 flasker mme i døgnet og har hatt malt i de alle,kan det bli for meget av dette? Jeg har aldri hatt dette problemet med mine andre barn. Blir svært takknemlig for gode råd!
Livmor Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Det største problemet er vel at de kan bli for løse i magen. Da er det jo bare å justere ned mengden malt igjen:)
SurreGuri Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Hei du! Det er anbefalt at du har malt i 2 flasker i døgnet. Jeg ga malt i melken morgen og kveld. da hadde jeg oppi en god teskje på 150 ml, dette var effektivt her i huset. Da lillegutt fikk tenner (5 mnd) ville jeg slutte med malten, da ga jeg han fruktpure før han fikk mme, dette var også effektivt.
SurreGuri Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Ja sant det! Det eneste som kan skje er for løs mage...hihi ikke noe farlig =)
Ådæven Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2006 Takker for deres hyggelige svar! Da får jeg bare prøve meg frem,ha en flott dag dere.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Vi bruker malt i hver eneste flaske med MME etter råd fra legen.. Bruker en t-skje i hver flaske ca, gikk noen dager men så begynnte magen hennes og bli bedre, og nå får hun det ut (hver dag ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå