Gå til innhold

Hvor stort var deres nurk i uke 9 eller 10??


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Var på UL og fosteret var 30 mm. fikk vite at jeg var 9+4. trodde selv jeg var 10+1. lurer på hvor stor deres nurk var dersom dere har vært på UL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår lille bønne var 3.19 cm, da var jeg 10 +1 som var på onsdag...:)

I dag er jeg 10 + 3 så den har sikkert vokst litt til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyn mente at jeg ikke var 10+1 da fosteret var for lite. 9 uker 26 mm og 10 36 mm, så derfor satte hun meg sånn mitt i!! men du er 31 mm og satt til 10+1. Rart at legene tar så ulike vurderinger..ja ja barnet kommer vel når det kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også på ul når jeg var 10+1 og da var fosteret 26 mm, så hun satte meg tilbake 1 uke. var å ul i uke 7 od da stemte det med str, så det spørs om legene har forskjellige vurderinger. men er jo snakk om mm også da..vanskelig å måle når det er så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg og er super dårlig i regning... Men hvor langt er 3.19 cm i mm......dritflaut å ikke vite...hahahah! Men men....

Neida, jeg var til spesialist på ullevål, en eldre mann, han svarte fort når jeg spurte akkurat hvor langt jeg var på vei. Ikke noe betenkningstid en gang... I tilegg så sto det i hjørnet på det UL bilde jeg fikk med meg. 10 W 1 D....så.....

Fosteret vokser fort da.. min hadde jo vokst bare 7 mm på 6 dager her, sist jeg var på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bare å gange med 10, så det blir 31,9 mm;)

Er litt redd jeg med tanke på det der, for jeg er redd ungen ikke vokser som den skal. Men i og med at jeg tror jeg har 5 ukers syklus etter at jeg sluttet med pillen, så stemmer det med tanke på det da. Bare så rart at str stemte i uke 7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg funnet ut 3.19 cm er 31.9 mm....:) Så det kan jo stemme at du bare en 9 + 1 da...:) Vokser jo dritfort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL 10+0, og da var det 3,6 cm, så vidt jeg husker. Jeg ble satt frem til 10+5. Så det stemmer vel med de andre målene her. Det betyr egentlig at jeg skal over til 2. trimesten nå, men siden jeg er ganske sikker på når unnfanngelsen fant sted, venter jeg med å gå over til søndag. Legen understreket at målingene i starten var ganske unøyaktige så tidlig, og man måtte vente til UL i uke 18 for å få nøyaktig termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror også det kan være vanskelig å måle. Det kommer jo ann på hvor fra og til hvor en måler...og det er jo snakk om bare mm..ikke så enkelt å se på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen er jo litt mindre og noen litt større....Greit om jeg ikke må føde den klædden på 6 kg...haha. Tror det er helt normalt strl er litt varierende.

Hadde vært scary om alle fostere var akkuar like store i de forksjellige ukene...hehehe...:)

Merker her inne at de fleste her inne er flinke til å stille sine egne diagnoser....lol, inkludert megselv. Men fra nå av skal jeg la det være i legens hender...:) Blir mye unødvendig bekymring av sånnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...