Gå til innhold

Nå har jeg vært på UL =)


Regnbuens barn™ .

Anbefalte innlegg

Er i uke 7 bare, men har hatt innvendig UL pga nyregrus, og da sjekket hun selvfølgelig livmoren, da kunne vi se "fosteranlegg" på litt over 9 mm, så termin stemmer, deilig å få det bekreftet når vi skal ut og reise på lørdag på laaang flytur,

 

Har forresten ligget og spydd siden søndag, både dag og natt, så nå har jeg bestilt meg en time hos akupunktur idag, desperat som jeg er =(

 

(jeg klagde over ikke eksisterende symptomer i forrige uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Så godt å få bekreftelse :)

klem fra meg

 

ps: jeg skal prøve lovehearts idag... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det gir seg for din skyld, er så jævlig kvalm at det går ikke an, sitter her i et godt øyeblikk, spydde 4ganger i går. blæh..

 

dette har jeg prøvd; lovehearts, dundersalt, ritz kjeks, grønne epler, eplemost, farris, sprite med sitron,

 

Har fått resept på Primperan supp. stikkpiller ved krise, som gravide kvinner som blir lagt inn på sykehus får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å holde ned litt rista brød med appelsinmarmelade på det verste. Rista brød med fårepølse er også bra, men vi kan jo ikke spise fårepølse... sukk.... :)

 

Stikk i strid med all logikk så har jeg faktisk klart å drikke en del skummamelk! Det skal jo egentlig ikke være bra når en er kvalm å drikke melk, men jeg klarte å holde det nede :)

 

Jeg nyter livet nå, har vært på første legekontroll, og kvalmen er faktisk litt mindre igår og idag!!!! Tør ikke juble for tidlig, men jeg er jo 10 uker på vei så det kaaaan hende jeg nå er over det verste? Har uansett FULL forståelse og medfølelse for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare morgen kvalm med i 1 sv skap, dette er andre, helt jævlig, men moren min led av ekstrem svangerskapskvalme med meg og var lagt inn på sykehuset. Hjelp! Håper ikke det er arvelig--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi snuppa, godt det ikke bare er meg som er kvalm! Jeg var hos legen i dag, og alt var normalt. da er det bare ul til mandag før jeg klarer å slappe av!

 

God tur til helgen!! (ikke misunnelig! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...