Gå til innhold

hva kan deres barn på 8 mnd ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kan rulle fra side til side, snakker og ler ..

lurer på om han er litt senere enn andre jeg ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 8 mnd om noen dager og han ruller rygg/mage, mage/rygg, snurrer rundt seg selv i mageleie, dytter seg bakover, prater, ler, spiller på "slurva"..... Tja, det er vel det. Ikke noe krabbing i sikte enda.

Plutselig gjør gutten din masse også! Utviklinga går jo i sprang, og plutselig skjer nesten alt på en gang:)

Skrevet

3 dager før han ble 8 mnd krabbet min lille pode. etter et par uker har han begynt å reise seg ved bordet også, Så det blir en del knall og fall. Han kan sette seg opp selv, klappe i hendene, vise hvor stor han er.....ja kommer ikke på mer i farta. :-)

Skrevet

Lillefjert er 8 mnd og kan følgende:

Rulle fra mage til rygg og tilbake igjen

Åle seg bortover gulvet i en faderlig fart

Sitte stødig, men setter seg ikke opp selv

Plukke cd'r og bøker ut av hyllene

Snur seg riktig vei etter lyder

"Adlyder" navnet sitt

Hm...tenke tenke tenke......

Utviklingeen går så fryktelig fort i denne alderen, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for barnet ditt. Det kommer fortere enn du aner!

Skrevet

Min er 8 mnd og 4 dg, han kan bl.a krabbe, reiser seg opp ofte i knestående, noen ganger opp på beina. Klapper, sitter støtt, men setter seg ikke opp selv, "rydde" i cd- og bokhyller...

Men du. HI, ikke bekymre deg for at du tror han (el var det hun?) er sein, som flere skriver skjer ting fort og er jo naturlige forskjeller på småtrollene våre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...