Fisk med løvejente Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 ..det får være grenser til aktivitet da! Lavt i magen, særlig over venste lyske og til sidene har jeg snart i en time fått målretta spark og dunk i ett sett og det kiler helt hinsides!! Er på jobb og sitter bare her og hopper på stolen, får jo ikke konsentrert meg i det hele tatt. Kan noen fortelle prinsessen min at hun må la mammaen sin være litt i fred og sove nå for hun blir helt satt ut, -vi kan ikke tulle oss sånn i arbeidstiden må vite! Håper ikke dette betyr at hun har snudd seg tilbake med hodet opp men det kjennes nesten sånn slik det tråkkes rundt der inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-sga- Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 Kunne ikke sagt det bedre selv silje ;-D Oliver har vært særdeles aktiv de siste dagene, med harde spark mot siden og ribbena. Jeg som ikke har hatt "våkenetter" tidligere i svangerskapet har plutselig ikke sovet noe særlig de siste nettene. Koselig men slitsomt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisk med løvejente Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er jo godt at det er friske og sprellske unger, men nå er kl snart elve på kvelden og "she`s still going strong", håper hun snart er utslitt så vi begge får sove i natt. Takk og pris for at jeg ikke skal på jobb i morgen! Vi ses på torsdag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaplutselig Skrevet 9. juni 2006 #4 Del Skrevet 9. juni 2006 Jepp, jeg slenger meg på her med dere jenter. Min lille petronella er også super ivrig på å sparke nedover, det hersker ingen tvil om at rumpa fremdeles er ned!!! Det virker som blæren er et vanvittig artig sted å treffe. Og det blir litt sånn. O HEISANN nå holdt jeg på å tisse i buksen følelse, hihi. Kjenner også beina kiler nedi lysken, snodig greier det der. Nå skal jeg til legen og høre hva han har å si, før ultralyden på mandag sikkert kommer m det avgjørende utfallet. Gleder meg til Torsdag. ha en fin fin helg dere. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå