Fisk med løvejente Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 ..det får være grenser til aktivitet da! Lavt i magen, særlig over venste lyske og til sidene har jeg snart i en time fått målretta spark og dunk i ett sett og det kiler helt hinsides!! Er på jobb og sitter bare her og hopper på stolen, får jo ikke konsentrert meg i det hele tatt. Kan noen fortelle prinsessen min at hun må la mammaen sin være litt i fred og sove nå for hun blir helt satt ut, -vi kan ikke tulle oss sånn i arbeidstiden må vite! Håper ikke dette betyr at hun har snudd seg tilbake med hodet opp men det kjennes nesten sånn slik det tråkkes rundt der inne..
-sga- Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Kunne ikke sagt det bedre selv silje ;-D Oliver har vært særdeles aktiv de siste dagene, med harde spark mot siden og ribbena. Jeg som ikke har hatt "våkenetter" tidligere i svangerskapet har plutselig ikke sovet noe særlig de siste nettene. Koselig men slitsomt :-)
Fisk med løvejente Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2006 Det er jo godt at det er friske og sprellske unger, men nå er kl snart elve på kvelden og "she`s still going strong", håper hun snart er utslitt så vi begge får sove i natt. Takk og pris for at jeg ikke skal på jobb i morgen! Vi ses på torsdag:-)
mammaplutselig Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Jepp, jeg slenger meg på her med dere jenter. Min lille petronella er også super ivrig på å sparke nedover, det hersker ingen tvil om at rumpa fremdeles er ned!!! Det virker som blæren er et vanvittig artig sted å treffe. Og det blir litt sånn. O HEISANN nå holdt jeg på å tisse i buksen følelse, hihi. Kjenner også beina kiler nedi lysken, snodig greier det der. Nå skal jeg til legen og høre hva han har å si, før ultralyden på mandag sikkert kommer m det avgjørende utfallet. Gleder meg til Torsdag. ha en fin fin helg dere. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå