Gå til innhold

Når begynne med tripp trapp stolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6 måneder og sitter ikke ennå...

Er det lurt å bruke/kjøpe sånn pute til den, i og med at de søler så mye...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 6.5 mnd og vi har prøvd tripp trapp stol i den åpne barnehagen. Han klarer å sitte litt der, men glir. Den puta som man kan få kjøpt kan for det første kun vaskes på 30 grader, og for det andre er den relativt dyr (250-300 kr). Like greit å bare kjøpe inn (eller hvis man har) et billig pledd, brette det til. Det kan i det minste vaskes på høyere grader enn de putene (i tillegg til at det er billigere). Skal finne frem vår tripp trapp stol nå i dag tenkte jeg :-)

Lykke til!

Skrevet

Vi begynte når han var runft 5-6 mnd tenker jeg. Han satt bra med ei sofapute i ryggen :)

Skrevet

Hm.. Har jeg misforstått helt? Trodde man måtte vente helt til de kunne å sitte selv med å bruke slike stoler? Her bruker vi vippestolen under mating.

Skrevet

Med god støtte i ryggen og 10-15 min med mating gikk det helt fint sier både de på helsestasjonen og fysioterapauten.

Skrevet

Jeg bruker nå tripp trapp stolen fra jeg var lita. Måtte kjøpe bøyle og pute.

Jeg syns nå at det er det beste å bruke den puten som er ment for stolen, den passer jo perfekt og man slipper å styre med en masse puter og pledd. 300 kr er ikke så mye.

Den kan vaskes på 40 grader finvask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...