Gå til innhold

Forslag til navn til Matheas lillbror eller lillesøster!!

Anbefalte innlegg

Har tenkt på;

-Marie

-Filippa

-Maren

-Sofie/Sofia

-Mille

-Elina

-Lotte/Lotta

-Magnus

-Marius

-Filip

-Ludvig

-Mats

-Alfred

-August

-Fabian

-Jonatan

Hva synes dere? Flere gode forslag please....? Mathea har et mellomnavn, så tar gjerne i mot gode forslag til det og! ;-)

Fortsetter under...

Annonse

Marie- Heter jeg jo selv:p Hehe... Så må jo selvfølgelig si at det er et bra navn:D

Filippa- Er kjempe fint, og litt rakkerunge navn egentlig:) Ser for meg en pen brunhåret jente:)

Maren- Tja, ikke så glad i det...

Sofie/Sofia- Nydelige navn:) Men synes Sofie alene er litt kjedelig... Liker best Sofie da:)!! Verdens peneste jentenavn:)

Mille- Det er søtt det, jeg kjenner to Mille'r... Men det blir bare litt kallenavn for Kamille eller Kamilla i mine ører, dessverre...

Elina- Kjempe fint:)!!

Lotte/Lotta- Liker best Lotta, synes det er helt greit:) Litt søtt, litt sånn rakkerunge:)

Magnus- Er et navn jeg kjenner mange som bærer, og selv om mange av dem er snille kommer også de dårlige assosiasjonene fra noen av dem... Synes dessverre det er litt kjedelig:)

Marius- Nei, det er et av de navnene jeg er minst oppe i taket etter...

Filip- Synes det er litt for sukkersøtt, minner meg om en gutt jeg absolutt ikke liker og...

Ludvig- Kjempe nydelig navn! Jeg elsker det!!

Mats- Nei, det synes jeg dessverre ikke noe om....

Alfred- Du och jag Alfred, ja'a, du och jag Emil... Hehe;) Tenker på han søte Alfred da vet du, men er ikke så glad i navnet...

August- Ganske søtt, men da som mellomnavn isåfall...

Fabian- Alt for feminint, sikkert fordi jeg kjenner en über femi gutt som bærer det navnet!

Jonatan- Pretty cute, helt ok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...